thuismetsijtze.reismee.nl

Bang.

De hond Jane is bang, trekt zich terug als ik dichtbij kom, begint te blaffen als er mensen binnen komen, Julia trekt zich er weinig van aan, ze vindt het heerlijk om geaaid te worden, ze komt voor me staan net als Remie, ze gaat liggen bij mijn voeten.

Ik ben niet meer bang om alleen te zijn, zoon Jelmer komt vaak langs om te horen en te kijken hoe het gaat, goed zeg ik altijd, soms lieg ik als het alleen zijn me uit de slaap heeft gehouden, af en toe lig ik wakker, maar daar hoeft hij zich geen zorgen over te maken. Ik leef mijn leven, denk aan vroeger, geen zorgen voor de dag van morgen, misschien dat er nog iemand langs komt die ik lieve kan noemen, samen het leven beleven en anders weet ik het ook niet, elke dag begint op nieuw, de zon gaat op, ik ben gelukkig.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!