thuismetsijtze.reismee.nl

De stem van Karen.

De stem van Karen Carpenter ontroert me elke keer weer als ik een plaat van the Carpenters draai, ik weet niet wat het is, zijn het herinneringen die ik vergeten ben of juist terugkomen bij deze muziek. Ik ben nog niet zoveel vergeten, het is nostalgie, heimwee naar vroeger dat me soms overvalt in het begin van de nacht, meer wil ik er nu niet over vertellen. Superstar, loneliness is such a sad affair and I can hardly wait to be with you again, Rita Coolidge zong het anders, I can hardly wait to sleep with you again. Tussen to be with you again en to sleep with you again, daartussen speelt mijn hele leven zich af.


Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!