thuismetsijtze.reismee.nl

Cadeaus.

Eigenlijk hadden we afgesproken dat we elkaar niets meer zouden geven voor een verjaardag, we hebben al zoveel. De laatste jaren komt iedereen toch weer met een kleine attentie, toch wel heel prettig om met iets bij een jarige op bezoek te gaan, anders is het zo kaal, lege handen alleen een kus, als jarige voel je je toch net een beetje meer jarig. Dit jaar ben ik echt verwend, bloemen, planten, een mooi tafelkleed, tekeningen van de kleinkinderen, een LO-stander voor mijn tablet, een prachtige LP, lekkere olie om mee te koken, een BMW klok, bier en worst, het houdt niet op, een serie Quarry, waarvan ik net de eerste aflevering heb gekeken, het begint bijzonder, morgen verder, een usb-stick met 400 Scandinavische boeken, die staan nu op mijn tablet, een zomer lang lezen. En ik vergeet vast nog iets.

Een verjaardag vieren we elk jaar weer, ik word ouder, op mijn werk hadden ze de cijfers omgedraaid naar 36, maar dat klopt niet, het was al snel weer 63 en het werd nog een aantal keren gezegd. Ik ben er inmiddels aangewend, de jaren gaan snel, drie jaar geleden stonden we nog voor onze reis naar de Noordkaap, nu kijken we er met veel mooie herinneringen op terug, zo gaat het en hopelijk gaat het nog jaren op deze wijze.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!