thuismetsijtze.reismee.nl

1000 en meer.

1000 keer iets gescheven, wat stelt het voor, woorden meer niet, soms zet ik ze in de goede volgorde en is "het" het lezen waard, anders niet. Ik dacht er over om te stoppen na duizend, maar het is een gewoonte geworden, ik ga nog even door en misschien met beelden van tekeningen samen. Alles kan.

The Carpenters zijn broer en zus Richard & Karen, soft rock, middle of the road muziek waar niemand naar luisterde als ik het aan anderen vroeg, the Buffoons, the Cats, klassieke muziek en nog veel meer, niemand had er oor voor, unknown/forgotten/hidden/guilty pleasures zijn het, gewoon goede muziek, waarom doen we zo moeilijk? Ik heb de platen en draai ze met plezier, elke dag weer.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!