thuismetsijtze.reismee.nl

Bomen knotten.

Het weer was vandaag niet zo slecht als voorspelt in de krant, grijs dat wel, maar droog tot een uur of vier vanmiddag. Ik heb altijd goede voornemens, elke dag bedenk ik wat ik zou kunnen gaan doen, in de formulering klinkt een "maar" door, ik houd een slag om de arm, iets anders is altijd mogelijk. Vandaag had ik me voorgenomen om een paar bomen te knotten, flinke takken moest ik afzagen, met een ladder erbij, redelijk zwaar werk en ik heb het gedaan, precies om vier uur was ik klaar, alle takken opgeruimd, de stal uit gemest, de pony naar binnen, de houtkachel aan, heerlijk om na gedane arbeid te rusten. Nog wel koken, maar dat is geen straf. Morgen weer zo''n dag.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!