thuismetsijtze.reismee.nl

Rechts-af.

Mijn oude VW bus heeft de laatste tijd de neiging om naar rechts te gaan als ik het stuur los laat, eerder en soms nog wel, reed de bus gewoon recht door. Ik maak me geen zorgen, straks weer een APK keuring, dan hoor ik het wel, misschien komt het door de wind. Mensen waaien met de wind mee als het ze uitkomt, ze gaan naar rechts zonder zich af te vragen waar het door komt, hetzelfde geldt voor mensen die naar links worden geblazen zonder dat ze er zelf erg in hebben. Op welke partij ga ik stemmen, kieswijzer vertelt het me zonder dat ik er zelf over hoef na te denken, word wakker en bepaal je stem voor dat je er spijt van krijgt. Met mijn moeder praatte ik over de verkiezingen op 15 maart, zal ik maar weer CDA stemmen, zei ze, ik ben nog lid, dat blijf in maar zolang ik er nog ben, prima moe, stem CDA, niks mis mee, ik denk dat ik linksaf stuur, ook met een sterke wind de andere kant op.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!