thuismetsijtze.reismee.nl

Curry.

Weer een late dienst, nu een week vrij, goed bedenken wat ik ga doen. Morgen storm en regen, een kastje timmeren in de bijkeuken of zoiets, de tuin wordt het niet. ''s Avonds maak ik een aardappel-tomatenCurry met spinazie en ei, een vegetarisch recept uit de krant van vandaag, vlees eet ik af en toe, eigenlijk niet vaak meer. Wat groen en gezond betreft gaat het hier helemaal goed, geen aardgas, zonnepanelen, verwarming en boiler met een warmtepomp, bijna geen vlees, wie had dat gedacht. Het is niet alleen goed voor het milieu, het scheelt ook nog eens heel veel geld, aan energie kosten ben ik nu een vijfde kwijt in vergelijking met drie jaar geleden, dat scheelt bijna tweehonderd euro per maand, de apparaten zijn binnen een jaar terug verdient en ik kreeg ook nog subsidie. Misschien toch tijd voor een nieuwe motor, grapje!

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!