thuismetsijtze.reismee.nl

Brood & Wilders.

Al heel lang bak ik brood, een machine mengt in de nacht het deeg, ik doe er van alles in, en 's morgens maak ik er een brood van of zo iets, dat bedenk ik ter plekke.

Wat heeft brood met Wilders te maken, brood heeft gist nodig om te rijzen, Wilders stijgt in de peilingen door het gist van het ongenoegen, gelukkig is hij geen bakker, zijn brood is niet te verteren, smakeloos, niemand lust het. Kies op een krentenbol met heel veel smaak, maar ook dan bijt ik wel eens op een steentje mijn vulling kapot, de tandarts repareert de schade die ik zelf moet betalen, terecht het is mijn gebit, maar een beetje hulp kan ik wel gebruiken.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!