thuismetsijtze.reismee.nl

Ouderwets.

Ik ben ouderwets, muziek luister ik het liefst van platen, boeken houd ik vast, ik ruik eraan, kijk of er iets van een vorige eigenaar is achter gebleven, een briefje, een kaart, soms een foto, een tekst die ergens in geschreven. Twee muren vol met platen en boeken, op de computer staat nog mee, op een tablet kan ik een hele bibliotheek opslaan, nu nog vier boeken slechts. Het leest als een boek, ik sla de bladzijden om met een vingerveeg, kijk tussendoor naar mijn mail, nieuwe app-jes, recepten en lees verder. Alles vanuit mijn luie stoel, orgelmuziek van Bach op een LP, ik schakel niet gelijk over op nieuwe muziekapparaten, gelukkig heb ik vanmiddag een uur gewandeld, beweging genoeg, morgen weer roeien.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!