thuismetsijtze.reismee.nl

Jack.

Journaal gekeken op gemist na een late dienst, mijn boek uit, harlen coben, naar muziek luister ik meestal op platen, vanavond ben ik benieuwd naar het nummer lost angeles van colosseum op youtube, er staan veel verschillende versies op, prachtig ik kan er geen genoeg van krijgen, het wordt laat, morgen weer vroeg op. Een nacht lang doorgaan met platen draaien is al heel lang geleden, 's morgens de zon op zien komen met muziek op de voorgrond, hard, smoke on the water, colosseum speelde een nummer van Jack, een week na zijn overlijden, ze speelden altijd een nummer van Jack sinds 1969 bij al hun optredens, JACK BRUCE.

Ik ga toch maar slapen, een nacht doorhalen bewaar ik tot de zomer als het warm is en ik buiten kan slapen lekker warm met twee honden naast me, ik moet er nog even aan wennen.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!