thuismetsijtze.reismee.nl

Schrijven.

Ik vind het niet zo moeilijk om elke dag een stukje te schrijven, er gebeurt genoeg in mijn leven, vaak niet zo heel spectaculair, maar in de wereld waarin ik leef staan de dingen op zijn kop, verkiezingen alom, beloftes vliegen ons om de oren, ik ga stemmen op een partij die vanaf 65 jaar het pensioen weer laat in gaan, niet omdat ik moe ben van het werken, er tegen opzie, het te zwaar zou worden, maar als ik 65 jaar word heb ik ongeveer 45 jaar gewerkt en met mij nog heel veel mensen, ik vind het prima dat jongere mensen mijn taak overnemen. Stoppen met werken wil niet zeggen dat mijn leven ophoudt, minder inhoud krijgt, juist niet, er is tijd voor andere dingen, misschien is het iets nieuws of zijn het juist de oude vaardigheden waarvan ik wil proberen of ik ze nog onder de knie heb, plezier zal ik er zeker aan beleven. Misschien valt het tegen, er komt niets meer uit mijn handen, dan nog heb ik veel tijd om te lezen, heel veel muziek te luisteren en als het aan de kinderen ligt, wandelen met twee honden.

IJsland zit nog steeds in mij hoofd, het boek ga ik zeker nog eens lezen, misschien neem ik het mee op reis, vier weken is er lang genoeg voor.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!