thuismetsijtze.reismee.nl

Koude handen.

Vanmorgen had ik koude handen, lees de krant, koffie, weet niet zo goed wat te doen, nog steeds zijn mijn handen koud. Wandelschoenen aan en lopen, geen gezeur van ik voel me niet lekker, een uurtje door de weilanden en ik voel me weer fris, dacht ik, mijn handen blijven koud, koken, hachéé (wel vegetarisch) met rode kool, heerlijk gegeten. Ik zet de televisie aan om het journaal te kijken, niks helemaal niks, boos worden heeft geen zin, het abonnement opzeggen denk ik, wat een gesukkel, waarom kan ik niet gewoon televisie kijken zonder steeds de stekker er uit te trekken en nu helemaal niets. Ergernis der ergernissen, het is niet anders, verder lezen is ook wel weer prettig, misschien dat ik de televisie de deur uit doe, morgen lees ik het wel in de krant van papier. Opeens begint de televisie weer, terugkijken?

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!