thuismetsijtze.reismee.nl

Slaap.

Amerikaanse basketball clubs nemen "sleeping coaches" in dienst, er wordt precies berekent wat een goede nachtrust oplevert in extra punten, betere vrije worpen, andere sporten volgen. Als ik een vroege dienst heb betekent het meestal dat ik te kort slaap, uitgaande van een gemiddelde van acht uur slaap, maar of het mijn inbreng op het werk verminderd weet ik niet. Goed uitgerust ben ik misschien fitter maar niet persé beter aanspreekbaar, ik weet het niet precies, het is nog nooit wetenschappelijk uitgezocht en dat is maar beter ook. Feit is dat ik de laatste tijd vroeger naar bed ga, zogenaamd om te lezen, maar het boek leg ik gelijk aan de kant en ik val heerlijk in slaap om de volgende dag uitgerust (of niet ) wakker te worden, slapen kan ik overal.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!