thuismetsijtze.reismee.nl

Partij voor de liefde.

Ik moet mezelf corrigeren, er bestaat wel Een Partij voor de Liefde, ik heb het gegoogled. Voor deze partij stel ik mij niet kandidaat, ik ga er ook niet op stemmen (als dat al mogelijk is), lees wat ik er over vond en oordeel zelf.

Partij voor de Liefde waarschuwt voor Einde van de Wereld:

We hebben via deze website gewaarschuwd voor een komeet inslag en degenen die ons volgen op Facebook weten dat we ook al heel lang gewaarschuwd hebben voor een grotere ramp als gevolg van de inkomende Planet X / Niburu / Nemesis. Uiteraard zijn deze twee waarschuwingen gerelateerd aan het boek Openbaringen , het laatste Bijbelboek.

WE LEVEN IN DE EINDTIJD

Wordt wakker mensen, dit is het belangrijkste nieuwsthema ooit in de wereld en uw regering en de mainstream media, die deel uitmaken van satans "nieuwe wereldorde" laten ons onwetend over het feit dat binnekort de wereld zoals wij haar kennen zal worden verwoest!


Natuurlijk hebben ze in het geheim van uw belasinggeld hun ondergrondse bunkers en steden gebouwd om te overleven met de rest van de elite terwijl u in totale chaos wordt achtergelaten en miljarden mensen uiteindelijk zullen sterven.

Maar niemand zal ontsnappen aan het oordeel van God en Zijn Zoon Jezus Christus, daarom heb geen vrees, Gij wedergeborenzonen en dochters van God die geloven in onze Heer Jezus Christus want uw verlossing komt naderbij.

De aarde zal niet vergaan en zij die het overleven zullen met Gods hulp, een aanvang maken met het herstel en het begin van 'het duizendjarige rijk', de Gouden Eeuw van de Waterman, zoals beschreven in de Openbaringen van Jezus Christus.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!