thuismetsijtze.reismee.nl

Adoptie.

Jarenlang is er in huis een hond geweest, er waren ook altijd poezen, soms veel, op een gegeven ogenblik wel negen volgens mij, maar die kwamen vroeg of laat op een minder leuke manier aan hun einde, onder een auto, daar begin ik niet meer aan. Een hond mis ik nog elke dag om er mee op uit te trekken, flinke stukken te lopen en in huis, het geeft mij een prettig gevoel zo'n beestje om me heen, ze vraagt aandacht, ik kan tegen haar praten, mopperen dat begrijpt ze toch niet en ik moet voor haar zorgen. Ik dacht er aan om in het voorjaar naar een puppy te gaan kijken, maar er zijn ook heel veel honden in een asiel, een opvang, dat soort dingen. Ik wil geen oude hond, dan moet ik over een paar jaar weer een gat in de tuin graven, afscheid nemen doet altijd pijn, maar een jonge hond, die al zindelijk is, die al iets heeft geleerd, dat lijkt me wel wat . Alles is op te zoeken via google of marktplaats, via via kwam ik bij sos straathonden terecht, je kan dan een hond adopteren uit een ver land, die verwaarloosd is of achtergelaten, de hond is gezond, ingeënt, heeft een chip en moet gezond zijn anders mag ze niet vervoerd worden. Het lijkt wel een goed doel, je betaalt de kosten, maar dat is minder dan ik voor een puppy moet betalen, in ieder geval ben ik van plan onderstaande hond te adopteren.

Reacties

Reacties

Jelmer

Jammer, ik zie geen plaatje. Ik ben benieuwd!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!