thuismetsijtze.reismee.nl

Voice.

Ik zit te lezen en op de achtergrond hoor ik the Voice, zangers en zangeressen doen hun allerbest om door te gaan naar de volgende ronde in een battle om uit te maken wie doorgaat beoordeeld door artiesten van "naam", Ali, Guus, Sanne, Waylon, wie kent ze niet. Ze vertellen onzin, hebben lol, een panel dat beslist over kandidaten die soms beter zingen dan de jury, maar dat hoor ik nooit, ze vallen elkaar niet af, liever een grap dan toegeven dat je zelf niet zo goed bent als iedereen denkt, als het grote publiek maar achter je staat dan ben je sterk, kan je alles zeggen wat je denkt, ook al beledig of beschadig je anderen. Dat is het leven, je moet sterk genoeg zijn om tegen kritiek te kunnen, vooral als het zogenaamd opbouwend door bekende nederlanders wordt geuit, dat is de norm. We gaan er elke avond goed voor zitten, wie nu weer worden afgemaakt door de meningvormers, die verstand hebben van alles en meestal niets. Ik hoor Sanne, miss montreal, een kerstliedje zingen bij Humberto Tan, er wordt oeverloos over gepraat, het is niks, het is lucht, maar dat is televisie, we kijken, gaan slapen en zijn het vergeten, totdat we de volgende avond weer gaan kijken, het houdt niet op, nooit. Uit doen die televisie, dan is Gordon ook nog te gast, nog even wachten misschien wordt het nu echt nog leuk, HaHaHaHaHaHa, enz.