thuismetsijtze.reismee.nl

Lezen.

's Morgens lees ik de krant, als ik vrij ben of laat moet beginnen doe ik dat uitgebreid met veel koppen koffie, anders blader ik er door en lees de krant later als ik weer thuis ben. 's Avonds voor het eten en na het journaal (televisie kijken doe ik nauwelijks) lees ik een boek, het ene volgt na het andere, soms meerdere tegelijk, stapels liggen naast mijn stoel, ik moet ze nodig opruimen, net als de platen. Waarom lezen, veel vergeet ik weer, het maakt me niet wijzer, knapper of wat dan ook, het vergaren van kennis, inzicht in de wereld om me heen, ik weet het niet, het is een nutteloze bezigheid, het levert weinig op, toch ga ik er mee door, helemaal opgaan in een verhaal is het mooiste wat er is, dat geldt ook voor muziek en de liefde.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!