thuismetsijtze.reismee.nl

Luisteren.

Meer dan vijftig bandjes met live muziek van Southside Johnny & the Asbury Jukes luisteren valt niet mee, de muziek is altijd goed, maar de kwaliteit van de opnames verschilt nogal, sommige bandjes haal ik er na een paar minuten weer uit, andere luister ik van begin tot het einde. Luisteren naar muziek kan ik goed, het kost geen moeite in tegendeel het is één van de dingen die ik het liefste doe, rustig zitten, de muziek hoeft niet (altijd) hard, ik draai de platen altijd helemaal, A en B kant, bekijk de hoes, lees de tekst, kijk wie er op meespelen, als het er niet op staat dan zoek ik het op, google weet veel. Ik verander van pop naar klassiek, denk aan blues, jazz, afrikaans, filmmuziek, de platen volgen elkaar op in een niet te beschrijven reeks, alle platen die ik heb probeer ik te draaien, luisteren en er staan er nog duizenden in de schuur, misschien moet ik nog minder gaan werken, dan zwijg ik nog over de te lezen boeken, dan blijft er geen tijd meer over om iets anders te doen. Misschien wel heel saai, ik zou het toch wel een tijdje willen proberen, maar nu nog niet. Southside speelt nog even verder met zijn band, prachtig een band met drie, vier blazers en hammond orgel, daar krijg ik geen genoeg van, morgen het Weihnachts Oratorium, het is eerste Advent vandaag, de aanloop naar de Kerst, één kaarsje aan

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!