thuismetsijtze.reismee.nl

Reservering.

Ik las het woord reservering twee keer op de zelfde bladzijde van het boek dat ik aan het lezen ben, ik las het als reserve ring en moest het stuk teruglezen om het woord de juiste betekenis in de tekst te geven, mijn hoofd moest eventjes schakelen. Ik dacht aan het woord motel, dat je uitspreekt als motèl, net als hotel, ik las het als motel, zoals schotel en begreep niet wat motel was. We waren op weg naar amsterdam in een geleende (of gehuurde) auto, mijn ouders hadden ons vrijdagmiddag opgehaald van school om op bezoek te gaan bij een oom in de hoofdstad. Mijn vader en ik sliepen bij deze oom, mijn moeder en zussen sliepen bij een tante in Purmerend, ik was een jaar of zes, mijn geheugen laat me een beetje in de steek. We zouden eerder gaan, maar toen werd mijn vader opgenomen met een acute blinde darm ontsteking, waarvoor je een aantal dagen in het ziekenhuis moest blijven, tegenwoordig gaat dat een stuk sneller.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!