thuismetsijtze.reismee.nl

Zin.

Meestal heb ik weinig zin (lees geen zin) om schoon te maken, toch is het af en toe nodig, ik weet het. Vandaag ben ik begonnen met de keuken, kastjes, lades, afwasmachine, oven, aanrecht, kookplaat en alles er om heen, eigenlijk valt het best wel mee als je eenmaal begonnen bent, net zoals met heel veel andere dingen. Dan is het genoeg, ik trek mijn wandelschoenen aan, loop anderhalf uur door de landerijen in een lekker najaarszonnetje. Thuis trek ik mijn klompen aan, probeer of de hogedrukspuit het nog doet (die al jaren in een kast in de schuur staat) en maak mijn oude vw bus schoon, spuit en borstel alle modder er af, het dak schoon, de ramen, de onderkant, de wieldoppen, daarna is de binnenkant aan de beurt, alle stro en hooi opgezogen. Ik kan weer op pad.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!