thuismetsijtze.reismee.nl

Uitdragerij.

Het lijkt buiten op de veranda wel een uitdragerij, kussens van de oude bank die wachten op een nieuwe bestemming, dozen vol spullen voor de stadjersmarkt, nog meer dozen met oud papier, boven zakken met kleren, die ik naar de container van het Leger heb gebracht, oude kacheltjes die verkocht zijn en er is nog veel meer rommel.

De wereld wordt een uitdragerij met Trump als president van de V.S., heel veel goeds dat de afgelopen jaren is bereikt, zet hij bij het oud vuil, mensen worden tegen elkaar op gezet of verwaarloosd, eigen land en volk eerst, waar heb ik dat eerder gehoord, maar misschien valt het allemaal mee. Er moet toch iemand zijn die een beetje redelijkheid praat in het hoofd van the Donald, die hem de weg wijst naar een leefbare samenleving voor iedereen, wishful thinking, ik hoop het van ganser harte. Verder wil ik er niet zoveel meer over zeggen, ik wacht het af met angst in mijn hart. Gelukkig trekt de natuur zich er niets van aan, het wordt winter, streng of zacht, volgend jaar is er gewoon weer een voorjaar.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!