thuismetsijtze.reismee.nl

Koken.

Elke dag koken vind ik geen straf, ten minste als ik geen late dienst heb dan ben ik er niet, vaak bedenk ik ' s morgens al wat ik 's avonds ga maken of nog eerder als ik in de winkel ben om boodschappen te doen. Kookboeken lees ik van voor naar achter, ik weet waar de lekkere gerechten staan, na een tijdje ken ik ze uit het hoofd, kan recepten combineren tot iets nieuws of nooit meer. Als er onverwachts bezoek komt is dat geen probleem, de voorraadkast staat vol, net als de vriezer, a la minute iets bedenken waar iedereen van geniet is het mooie van koken, maar ook als ik alleen ben maak ik werk van het eten.

Volgend jaar de moestuin ontginnen, ik probeer het weer, ondanks de slakken, eerst alle potten en weckflessen van de afgelopen jaren opmaken, anders wordt de voorraad steeds groter en is er geen doorkomen meer aan.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!