thuismetsijtze.reismee.nl

Eindelijk begonnen.

Eindelijk begonnen met opruimen, de grote gangkast boven moet leeg en weg, want er komt een verwarming met warmtepomp om de bovenverdieping te verwarmen. Wat is er veel, wat hebben we allemaal niet verzameld de afgelopen 25 jaren, waar moet ik alles neerzetten, op zolder of een grote container bestellen, wat bewaar ik,wat gooi ik weg, een half leven komt door mijn handen, herinneringen, zoveel troep. Het gaat allemaal naar de markt, ik mag niets meer weg gooien, voor veel dingen krijg je nog een paar euro, het gaat in dozen en vindt vast een goede bestemming, als ik er maar vanaf ben, morgen verder met opruimen.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!