thuismetsijtze.reismee.nl

Het leven is te kort om er lang over na te denken.

Het leven is te kort om er lang over na te denken, voordat je het in de gaten hebt ben je oud, bejaard is de volgende stap die ik nog niet wil maken. Op het werk hoor ik, hé ouwe, grijze, het is niet kwetsend bedoelt, het is zoals het is, ik denk er niet te lang over na, zolang ik mee kan in de stroom van het werk is het goed, ik heb er nog geen moeite mee, maar thuis is het ook goed, appeltaart gebakken, ondertussen gepraat met een lieve van vroeger, scheiden wil niet altijd zeggen dat je elkaar los hebt gelaten, ook al lijkt dat misschien zo, een half leven samen is te lang om te vergeten.

Reacties

Reacties

Mieke

Fijn dat je ook het contact tussen ons beschrijft. Die band blijft er. Liefs.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!