thuismetsijtze.reismee.nl

Weinig.

Een dag waarop er weinig gebeurde, een werkdag met de gebruikelijke dingen, vanavond samen een appeltaart gebakken, dat ga ik zaterdag thuis ook doen, zondag neem ik een stukje mee voor mijn moeder en misschien nog een broer. Vanmorgen het grote rond gelopen, mezelf uitgelaten, een wandeling die ik al tientallen keren gelopen heb, het mais is van het land, ik hoef me geen weg meer te banen door de lange stengels, het pad is gemaaid, de zon breekt door, het land is klaar voor de winter. De zon komt laat op, gaat vroeg weer onder, ik moet er altijd even aan wennen, hoewel ik er dit jaar niet zo'n moeite mee heb, een winter van het huis opruimen, veel spullen wegdoen, een grote kast wegbreken en nog meer, niet te veel tegelijk. Dat heb ik onderhand wel geleerd, maar ik breng het niet altijd in praktijk.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!