thuismetsijtze.reismee.nl

Natuur.

Het is herfst, eindelijk zie ik wat blaadjes vallen, is het later dan anders?, vroeger was het najaar in september volgens mij, een stuk eerder, maar dat kan ook verbeelding zijn. De natuur gaat haar gang, trekt zich niets aan van wat wij het liefste willen, warm zonnig weer, het is elke dag verrassend wat ons te wachten staat, voorspellingen komen niet altijd uit. Over invloeden van vervuiling lees ik steeds andere berichten, van heel verontrustend tot bemoedigend, het valt wel mee en dat zegt niet alleen Donald Trump, die ik natuurlijk vertrouw op zijn mooie blauwe ogen, zijn uitspraken over vrouwen en andere wijze woorden over de wereld. Als hij president wordt, verandert de wereld in asfalt, groen wordt zwart, vrouwen verliezen hun rechten, zelfs het aanrecht wordt een onveilige plek, maar de belastingen gaan omlaag, gelukkig zijn er nog verkiezingen, hopelijk verliezen de mensen niet hun verstand.

Vier concerten van Bruce Springsteen and the E Street Band, allemaal zo'n drie uur op 15 cd's, dat is zelfs voor mij een beetje veel in één weekeinde, maar wel heel mooi en heel hard.

Vandaag gekeken naar een reis naar IJsland, drie dagen heen, 2,5 dagen op de boot, 14 dagen rondrit op IJsland en weer terug, 25 dagen, zeg maar vier weken voor het volgende motor weekeinde, wat te lang voor vriend Jolle, die niet meer zolang van huis wil, misschien overval ik hem met het idee, ik hoor het wel.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!