thuismetsijtze.reismee.nl

Van de hak op de tak.

Zondag zoals het hoort te zijn, opstaan in alle rust, het is stil buiten, koffie, vers geperst sinasappelsap, stokbrood, nog een keer koffie, een rondje lopen met de hond, hooi voor het paard, verder niets. De zaterdag bijlagen gelezen, wassen gedraaid, in de zon zitten dommelen, naar de serre gekeken, er moet iets gebeuren, ik weet al precies hoe,niemand hoeft zich druk te maken. In mijn hoofd denk ik van de hak op de tak, ik kijk om me heen, er moet van alles gebeuren, in mijn hoofd weet ik voor alles een oplossing, maar soms is mijn hoofd te klein. Ik ga zitten lezen en het wordt weer rustig om me heen, de muziek klinkt op de achtergrond, morgen naar het werk, afleiding, ook wel prettig, maar ik leer het al om minder te werken, de tijd aan mezelf.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!