thuismetsijtze.reismee.nl

Versterker.

Vandaag naar Groningen om een andere versterker op te halen, een Luxman met twee phono ingangen, geluisterd, prachtig oud geluid, ik was meteen verkocht, de oude kleine Luxman ingeruild. Daarna nog even bij mijn moeder langs, op het balkon een kopje koffie met koek, praten over gisteren, vandaag en vroeger, het lichaam wordt wat minder mobiel, maar met de geest gaat het goed. Thuis gelijk de versterker aangesloten, wat een verschil, ik hoor weer meer tingeltjes & tangeltjes, meer bas, anders,maar hoe ver moet je gaan, wat is het ultieme geluid, dit vind ik prachtig. Ik draai oude en nieuwe platen, verrast door geluidjes die ik nog nooit gehoord heb, het klinkt zuiver en helder, het is goed, ik heb niets meer te wensen.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!