thuismetsijtze.reismee.nl

De hond en zijn baasje.

Een hond gaat steeds meer op zijn baasje lijken of is het andersom? De hond heeft al een tijdje last van haar linkerpoot, iets met de kniebanden, ik heb al jaren (af en toe) last van mijn linkerknie, haar vacht is nog mooi zwart-wit gekleurd, bij mij is het donkere verdwenen en heeft plaats gemaakt voor grijs, zelf zeg ik liever wit. Dat had de vorige hond wel weer met mij gemeen, die was veel grijzer, maar alletwee zijn/was ze heel lief, dat ga ik niet van mezelf zeggen. Eigenlijk geloof ik niet zo in die uitspraak, het is toeval, maar ook over toeval kunnen we eindeloos praten, bestaat het wel of niet, is alles met voorbedachte rade geschapen of hebben we zelf nog enige invloed op de gang van zaken in ons leven. Misschien is het tijd om voetbal te gaan kijken of is dat spel ook gemanipuleerd?

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!