thuismetsijtze.reismee.nl

Een luie dag.

Ik weet niet of een dag lui kan zijn, ik was het wel vandaag, weer thuis gaat alles zijn gangetje volgens het vaste patroon, opstaan, koffie, voor de beesten zorgen, krant lezen, alles in een langzaam tempo, het wordt steeds warmer. De afgelopen weken waren we in Frankrijk met vergelijkbare temperaturen, heerlijk om rustig motor te rijden door een prachtig landschap, vandaag stond de motor in de schuur, ik moest alles te voet afleggen, geen probleem, de hond hinkt nog steeds met een kreupele poot, ze mag niet zo ver, daar houd ik me aan. Het gras moet nodig worden gemaaid, ik kan er niet omheen, de maaier in een hogere stand, zodat het iets makkelijker gaat, het kost me een paar uur om de helft te doen, morgen de rest. Gevulde paprika uit de oven met rucola sla, meloen toe, heerlijk gegeten buiten op de veranda, vacantie thuis.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!