thuismetsijtze.reismee.nl

Thuis.

De terugweg lijkt altijd korter dan de reis waarheen dan ook, zo ook vandaag, we waren in een vloek en een zucht weer thuis, eigenlijk voordat ik het goed en wel door had, de laatste kilometers even tot me zelf komen, rustig uitrijden naar huis. Alles opgeruimd, de motor in de schuur, wasmachine aan, de hond was zo blij om me weer te zien, de pony vond het heel gewoon dat ze weer een appeltje kreeg en vanavond hooi met twee emmers water. Ik liep een beetje mank, zere knie, ik voelde me als een bejaarde, die ik zo langzamerhand word, maar daar wil ik nog niets van weten, goedbedoelde adviezen houd ik nog even in beraad tot het weer beter gaat. Twee weken op reis op de motor door Nederland, België, Luxemburg, Duitsland, de allerkleinste weggetjes hebben we genomen, berg-op en-af, prachtig weer, ik voelde me als in 1975 zo jong, dat duurt nog wel even, voordat het gewone leven weer begint. Vroeg op bed, het wordt al donker!

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!