Camping 't Weertje.

Donderdag hadden we afgesproken bij camping 't Weertje in Buurse, Kees en Jan Jacob kwamen uit Duitsland, Johan uit Utrecht en wij stonden op een camping in Limburg, Na veel zoeken vonden we de camping, ten minste dat dachten we, er kwam een man naar buiten, hoogst verbaasd, die ons vertelde dat de camping al acht jaar geleden gesloten was.Dat klopte precies met het camping boekje waarin ik het adres gevonden had, een boekje uit 2008 met alleen maar kleine campings. We zochten een andere camping in de buurt, spraken berichtjes in op de telefoons van de anderen, 15 minuten later werd ik gebeld door Johan vanaf de voormalige camping 't Weertje, waar wij waren, hij was er binnen 10 minuten. Kees en Jan Jacob belandden ook bij 't Weertje tot stomme verbazing van de man die er nu woont, 5 gasten op één dag, het gaat weer goed met de zaken, de camping blijft gesloten, maar we vonden een prachtige plek in het bos om er samen een nachtje te blijven, 'savonds BBQ en bier bij een klein vuurtje.