thuismetsijtze.reismee.nl

Ride my bike.

Wat is dat toch fijn om motor te rijden, vooral met mooi weer, een half uurtje eerder naar het werk via omweggetjes, soms loopt een weg dood en moet ik omdraaien, beland ik op het erf van een boer die vreemd opkijkt of rijd ik verkeerd en moet ik weer omdraaien. Ik rijd op mijn oude motor die ik in 1979 nieuw kocht, toen een zware motor, nu bijna een brommer, maar het plezier dat ik beleef aan een ritje op de motor is eigenlijk nooit verdwenen. Ik ben geen motorrijder, het komt door vriend Jolle, die eerst een NSU kocht, daarna een BMW r60, wwar we samen op naar Frankrijk gingen in 1975. De BMW nam ik van hem over en van het één komt het ander, ik werd een motorrijder, alleen toeren, rustig over de kleinste wegen rijden, dat is waar ik van houd.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!