thuismetsijtze.reismee.nl

Het leven na een boek.

Ik heb het boek, duizend bladzijden, net uitgelezen, het gaat er niet om of het een goed boek is in de zin van recensenten die een boek beoordelen op wat weet ik het, leesbaarheid, mooi geschreven in de zin van algemeen geldende schrijversnormen, waar elke auteur schijt aan zou moeten hebben. Een boek dat je niet weg legt, door blijft lezen tegen beter weten in, een boek dat je mee naar bed neemt en in slaap valt met de laatste zinnen nog in je hoofd, als ik opsta met die zinnen in mijn hoofd wil ik het boek uitlezen, koffie, ik vergeet de krant, er is alleen het boek.

Het boek is uit, nu moet ik morgen kiezen uit al die boeken naar een nieuw boek.

Of ik wacht nog even, er is altijd leven na een boek.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!