thuismetsijtze.reismee.nl

Music is the weapon.

Muziek als wapen tegen corruptie, onrechtvaardigheid, racisme, ongelijkheid, onverdraagzaamheid op welk gebied dan ook en nog veel meer klinkt me als ................ in de oren. Af en toe hoor ik muziek tegen geweld, voor vrede, de honger de wereld uit, goede doelen genoeg, de pop sterren van de wereld verzamelen zich om geld bij elkaar te zingen voor een goed doel, een promotie van jezelf, een nieuwe plaat is net uit, ik denk negatief, het is goed bedoeld, ik hoor mooie muziek, Bangladesh, We are the world, een tournee met Bruce, U2, Sting en I've got a fast car, haar naam vergeten voor vrede, Tracy Chapman, net opgezocht, Amnesty of Greenpeace, het maakt niet uit. Ze maken muziek met vrede in hun hart, ik twijfel soms aan hun oprechte bedoeling, maar dat ben ik.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!