thuismetsijtze.reismee.nl

Naar huis.

Vandaag naar huis gereden, mijn lief afgezet bij het station van Den Helder, afscheid nemen doet pijn, partir c'est mourir un peu, elke keer weer. De oude vw-bus rijdt als een zonnetje, raampje open, mijn arm nonchalant op de deurpost, de muziek hard aan, jaren zestig, na twee cd's ben ik bijna thuis, bbq-en vanavond met de kinderen, ik koop een bbq pakket, ook vegetarisch, genoeg voor de hele week. het is gezellig, iedereen heeft vacantie, nog een vuurtje achter in de tuin, alles kan.

Schrijven over de vacantie is gemakkelijk, vorige week las ik de titel van een documentaire over soldaten die in Vietnam hebben gevochten: BEER IS CHEAPER THAN THERAPY, ik heb het niet gezien, morgen zoek ik het op. Beer is cheaper than therapy houd me bezig in mijn hoofd, het komt dichtbij.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!