thuismetsijtze.reismee.nl

Het weggetje in de duinen.

Gisteren en vandaag hebben we over een weggetje in de duinen gelopen dat eigenlijk nog gesloten is tot 1 augustus, morgen. Het is een mooi weggetje, prachtig, langs de duinen, door een gebied waar vogels broeden, we mochten er niet langs, maar we deden het toch, niemand die het merkte. Ik moest onderweg denken aan de boekjes van W.G. van der Hulst die Carien terugvond en die ik de afgelopen avonden heb voorgelezen; Voetstapjes in de sneeuw en Het weggetje in het koren. Boekjes die wij met de kerst kregen van de zondagsschool, als je twaalf werd kreeg je een bijbel, die ik nog steeds heb, ik lees er af en toe nog in of zoek iets op wat ik wil weten, mijn geheugen laat me soms in de steek. Leuk om voor te lezen, vooral kinderboeken, misschien moet ik eens luisterboeken kopen.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!