thuismetsijtze.reismee.nl

Beren op mijn weg.

Vandaag was het zo'n dag, ik zou het kraantje/pompje van de camper repareren, kijken hoeveel gas er nog in de tank zit, maar het liep heel anders, zoals zovaak. Het pompje was snel vervangen, snoertjes aangesloten, er gebeurde niets, ik draaide de knop kapot van de gastank onder de bus, er stak alleen nog een koperen pinnetje uit, met geen tang te los te krijgen, ergernis. Ik moet dan even iets anders gaan doen om rust in mijn hoofd te krijgen, ik koop een jerrycan met een kraantje, hopelijk is er genoeg gas om te koken voor de volgende week, ik maak me druk om niets, ik zie beren op mijn weg die er niet zijn. Gisteren zag ik een dode vos langs de kant van de weg, meestal zijn het egeltjes, konijnen, hazen of poezen, we rijden wat dood met onze auto's. Wat heb ik nodig in mijn leven, er zijn zoveel bijzaken die er niet toe doen, maar ze bepalen de stemming van mijn dag hoe draai ik dat om, hoe haal ik energie uit ergernis?, zijn daar zonnepanelen voor of moet ik helemaal zelf doen?

Het is niet zo erg, er zijn genoeg mooie dingen, vanavond op de veranda geBBQed op de tafel, gezellig, geen gedoe en heerlijk gegeten, er is nog genoeg voor morgen, het leven is prachtig.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!