thuismetsijtze.reismee.nl

Rondje Groningen-Drenthe.

Vacantie, een excuus om niets te doen, alles wat in de buurt van werken/arbeid komt wordt angstvallig gemeden, vroeg opstaan is er niet bij, ik blijf liggen tegen beter weten in, ik lig te woelen, nare dromen zijn mijn deel. Douchen, koffie, krant lezen op de veranda, langzaam begint mijn dag, niets is gepland, er zijn nog wel reparaties aan het huis die heel nodig zijn, nu even niet. Ik rol de motor uit de schuur, trek mijn motorjas aan, zonnebril en helm op, handschoenen aan, weg ben ik richting Noordbroek, Scheemda, Heiligerlee, verder over kleine weggetjes naar Sellingen en Ter Apel, rustig rijden doe ik altijd, geen haast, ik ben onderweg naar nergens. Terug door de Veenkoloniën, wat een ruimte, geen wonder dat ze hier windmolens willen plaatsen, ruimte genoeg, maar twee honderd meter hoog is te gek, daar kijk je niet omheen, geen wonder dat alles is volgeplakt met nee-biljetten, geld vergoedt veel, alles is te koop, we kunnen er eindeloos over praten, voor en tegen komen nooit bij elkaar, de toon is gezet door stil-zwijgend onderhandelen, ik rijd verder door het prachtig lege landschap richting Spijkerboor.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!