thuismetsijtze.reismee.nl

Tante Etty.

Mijn tante is doodziek, ze heeft de telefoon afgesloten, dat zou ik ook doen, wat valt er nog te zeggen als je weet dat je doodgaat, een heel leven lang heb je met iedereen gepraat, je best gedaan en weet ik veel, het is nooit genoeg in ons leven. Vijftig jaar geleden dat is een halve eeuw, paste ik op in het huis van Etty en Jan, Fuutweg in Haren, het was donker en ik deed alle lichten aan, bang in het donker was ik pas echt toen ik het boek De Geverfde Vogel van Jerzy Kosinski las in een tent in duitsland, ik durfde de tent niet uit om te plassen, doodsangst.

Kus tante Etty.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!