thuismetsijtze.reismee.nl

Geluid.

Als je veel muziek draait is een goede installatie belangrijk, ik houd van apparatuur uit de jaren zeventig, vaak prachtig om te zien met houten kisten en bovenal een mooi warm geluid. De speakers heb ik al bijna veertig jaar, de foamranden van de bas speakers zijn vervangen en ik kocht er nog een zelfde paar bij, schitterend geluid.Twee draaitafels, één voor de "gewone" platen en een andere voor de 78 toeren platen, een goede versterker met één minpuntje, er is maar één phono ingang. Ik kocht een kastje waardoor ik de twee draaitafels toch op één ingang kon laten spelen, maar met een irritante brom. Op marktplaats vond ik een versterker met twee phono ingangen, die er prachtig uitziet, maar niet getest is met draaitafels, vrij duur en ook nog eens 170 km. verweg, ik doe het niet. Ik moest op zolder zijn om iets te zoeken en zag er de oude versterker staan die ik van andré had gekregen, een bakbeest van een ding, niet te tillen. Vanavond op het werk moest ik er aan denken en het eerste wat ik deed was de versterker naar beneden halen, twee phono ingangen, ik wist het. Ik heb het aparaat 10/15 jaar met plezier gebruikt, ik ga kijken of de quadrafonische jvc versterker te repareren is, probleem opgelost.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!