thuismetsijtze.reismee.nl

Boek.

Waarom is er altijd een boek om te lezen? Waarom lees ik altijd een boek? Gisteravond las ik mijn boek Zorro uit, vanmiddag las ik het boek over de reis naar Sobibor van Jules Schelvis, nu lees ik een boek van Harlan Coben, thriller/detective, er komt geen einde aan. Ik liep vanmiddag door de kringloopwinkel, bril op anders kan ik de titels niet lezen, langs rekken vol met boeken, alfabetisch gerangschikt, zoekend naar dat ene boek, maar dat vind ik nooit, omdat er dan een einde komt aan het zoeken naar dat boek. Soms denk ik het boek gevonden te hebben, lees het uit zonder naar bed te gaan, val in slaap op de bank en als ik wakker word zoek ik opnieuw naar een boek, het begon met jongensboeken, Arendsoog, Karl May, vandaag kocht De dood van Winntou, maar of ik het boek ga lezen?, waar het eindigt weet ik niet, misschien lees ik als laatste boek de bijbel nog een keer, geen nieuwe vertaling, het verhaal verteld door Anne de Vries met illustraties van Cornelis Jetses met de stem van mijn moeder op de achtergrond.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!