thuismetsijtze.reismee.nl

Zorro.

Ik lees het boek Zorro van Isabel Allende, het gaat over don Diego, een roman over zijn leven, prachtig geschreven, ik heb het bijna uit. Dat is het nadeel van goed geschreven boeken, ik vergeet de wereld om me heen, de dingen die ik eigenlijk zou doen doe ik wel, maar tussen door lees ik een paar bladzijden, ga verder, weer even lezen, de karweitjes schieten niet op. Tot het vijf uur 's middags is dan mag ik stoppen van mezelf, op de veranda ga ik in de oude eiken stoel die oom Rieks gemaakt heeft, zitten en lees verder in het boek. Het is dat ik moet koken anders had ik het boek al uitgelezen, dat ga ik nu doen.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!