thuismetsijtze.reismee.nl

Stil.

Ik kom terug in huis na het verjaardags feestje van zus Mathilde, het is stil in huis, de hond kwispelt, ze is blij dat ik er weer ben, we lopen het vaste rondje, geven pony Jessica een arm vol hooi en gaan terug naar het stille huis. Ik voel me er thuis tussen de platen en boeken, de geur van gebakken brood hangt er nog, de kinderen vonden het lekker dus is het zo, elke keer weer, zelf gebakken brood is heerljk. Zelf iets maken is altijd beter dan het een ander te laten doen, ten minste dat vind ik, ik loop heel vaak tegen moeilijkheden op als ik iets niet weet of niet kan, maar er is altijd een oplossing die ik meestal wel vind, de enige moeilijkheid is tijd om alles zelf te doen, misschien gaat het vanaf nu beter, ietsje minder werken. Waar besteed ik mijn tijd aan, dat is een goede vraag.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!