thuismetsijtze.reismee.nl

Schimanski.

Götz George is overleden, Schimanski, ik heb een aflevering gedownoad en gekeken, het is oud, maar jeugdsentiment kent geen grenzen, ik kijk alles met tranen in mijn ogen van vroeger met de herinnering van nu, van zwart-wit tot digitaal, het maakt niet uit. Plotseling kwam Bruce voorbij met Jersey Girl, Den Haag 2016, ik dacht aan het reunie concert van Solution in Panama A'dam 2006, zolang geleden alweer, samen met broer Kees en zijn vrouw Joke zagen we een optreden om nooit te vergeten. Solution zag ik voor het eerst op school, in de aula, 1969 ofzo, ze speelden opgehuurde instrumenten, prachtig, ik heb ze daarna nog vaak gezien, in Lisse, ik werkte in de bloembiollen in Hillegom, ik reed er op de motor heen, het was een feest voor de geslaagden dat jaar, ik kwam binnen met de smoes dat ik elk concert van de band volgde, daar zat ik als oudere jongere tussen alle geslaagden, het was prachtig, net als alle onverwachte dingen, het gebeurt te weinig. Tien jaar geleden alweer dit concert, het leven gaat door gelukkig en altijd zijn er herinneringen aan vroeger, daar schrijf ik over.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!