thuismetsijtze.reismee.nl

Peace of mind.

Rust in je hoofd, geen zorgen dat is heerlijk, het leven gaat zijn gang zonder dat je je druk hoeft te maken over iets, helemaal niets verstoord je gedachten, het is vrede op aarde. Hoe komt het dat die rust opeens wordt verstoord door een telefoontje, een brief van de belasting, slechte gedachten, onrust neemt bezit van mijn hoofd en ik kan het niet stoppen. Zonder denken zou het leven een stuk makkelijker zijn, ik kijk naar de hond Remie die naast me ligt, ze wordt bepaald door haar hondenbrein die haar verteld wanneer het tijd is om te eten, verder niets, als ik te laat ben met het klaarzetten van het eten, wordt ze onrustig en maakt het zo duidelijk aan mij.

Vraag, heeft een hond altijd peace of mind, de rust om te leven in het niets van verlangen, het niets van willen, altijd maar volgen wat de baas wil, ik weet het niet, als het aan de hond lag of de pony dan was er elke dag heel veel te eten, een paradijs voor dieren zonder mensen, die verpesten het alleen maar, die denken na over hun leven, soms kunnen ze dat beter niet doen, maar we zijn vergeten hoe het was voordat we konden nadenken.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!