thuismetsijtze.reismee.nl

Restless Mind.

Ik kijk naar voetbal, meer dan ik in de afgelopen jaren heb gekeken, ik kijk naar de uitslagen, de standen, het commentaar van de experts neem ik voor lief om te kijken naar mooie doelpunten, vloeiende combinaties. Ik vergeet de mooie haren, de tattoo's, de wegwerpgebaren, alles wat niets met voetbal te maken heeft (en dat is heel veel in dit tournooi, ik mag best wel kritisch zijn toch).

Ik kijk naar Zlatan, restless mind uit de achterbuurt die het geschopt heeft tot wereldvoetballer, het is te moeilijk voor hem alleen, zijn laatste wedstrijd voor Zweden, ik hoop op een doelpunt van hem, hij maakt hem maar die wordt afgekeurd, waarom?

Niet volgen maar je eigen weg bepalen dat is Zlatan.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!