thuismetsijtze.reismee.nl

Muziek.

Ik zou dolgraag een instrument willen bespelen, het is er nooit van gekomen, een gitaar werd geruid voor een LP van the Stones, ik had een fluit waarop ik Bourree van Jethro Tull redelijk goed kon naspelen. De gitaar kwam terug voor een andere plaat, ik probeerde met een fles, bottleneck, te spelen, maar het klonk nergens naar. Heel veel later heb ik een electrische gitaar met versterker gekocht, een schriftelijke cusrus bracht geen uitkomst, een drumstel is een volgende optie, maar ik weet nu al dat het niets wordt. Luisteren naar muziek is het beste wat ik kan doen, spelen laat ik aan anderen over.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!