thuismetsijtze.reismee.nl

Als je haar maar goed zit.

Deze titel is een inkoppertje als naar de wedstrijden op het EK 2016 kijkt, de meeste heren zien er goed geknipt uit, nu de baarden nog, zou mijn vader zeggen die altijd goed geknipt en geschoren was, ik heb hem nooit " onverzorgd " gezien. Toen Prins Bernard zijn baard liet staan heeft hij het even overwogen, maar niet nagevolgd, ook wel weer een pluspunt voor hem. Op zijn ziekbed in de laatste maand van zijn leven wilde hij er nog steeds uitzien als altijd, geen teken van verval, hij vroeg een paar keer aan mij om hem te scheren, een intieme bezigheid, zo dicht was ik nog nooit bij mijn vader gekomen in mijn herinnering. Ik weet niet of ik ooit bij hem op schoot heb gezeten, voorlezen deed hij wel, uit de bijbel, bijbels dagboek, het verhaal van St. Joris en andere verhalen, dat was bij de padvinderij, dus telt eigenlijk niet. Een kus toen ik vijftig werd, maar toen wist hij waarschijnlijk zelf al dat het de laatste keer zou zijn, hij klaagde al een tijdje over zijn gezondheid, wij hadden onze twijfels.

Het is al over twaalven, als ik alleen zou zijn dan had ik geen voetbal gekeken, maar samen is het zoveel leuker, ook vooraf, de detective tussendoor was aardig net als het voetbal waarnaar we keken, meer niet. Morgen kijken we weer!

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!