thuismetsijtze.reismee.nl

My generation.

I hope I die before I get old zong Roger vijftig jaar geleden, hij weet van geen ophouden samen met Pete in de band the Who, na het overlijden van Keith had de groep de eer aan zichzelf moeten houden, ze speelden door voor duizenden fans, John overleed, de man met de lage stem, bassist in zijn skelet pak, maar the band speelt gewoon verder met vervangers voor mensen die niet te vervangen zijn, zo gaat het altijd, eigen band eerst, het geld telt. Ik heb een paar optredens gezien van the Who de laatste tijd, my generation wil er niets meer van horen, ten minste ik niet, zo slecht en uit de tijd, ook ik word ouder, maar net als zij wil ik er niets van weten.

Ouder worden komt met gebreken, platen draaien kan ik nog heel goed, ook van the Who en hard, heel hard, mijn generatie ging naar concerten zonder oordopjes, nog steeds.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!